Współpraca recenzencka

wtorek, 1 maja 2018

BEST SELER I ZAGADKA ZNIKAJĄCYCH WARZYW, Mikołaj Marcela - recenzja przedpremierowa :)



Uwielbiam przekonywać się o tym, że dobre książki dla dzieci, tak naprawdę są dla każdego. Tak też było w przypadku Best Selera i zagadki znikających warzyw. Nawet się nie spodziewałam, że będę się tak świetnie bawić czytając książkę przeznaczoną teoretycznie dla nieco młodszych, niż ja, czytelników. ;) Mikołaj Marcela naprawdę się postarał i dopracował swoją historię w każdym szczególe, traktując swoich małych odbiorców z wielkim szacunkiem. 

Książka, jak sam tytuł wskazuje, jest o… znikających warzywach. ;) Poznajemy mieszkańców Jarzynowa, gdzie dochodzi do zagadkowych zaginięć kolejnych warzyw. Sprawę próbuje rozwikłać szeryf miasteczka Best Seler, ale także małe warzywka – siostry Anielki Brukselki. Jest zabawnie, ekscytująco i nawet odrobinę przerażająco. :)


Best Seler i zagadka znikających warzyw, to naprawdę świetny mini kryminał. Jestem pod wrażeniem tego, jak autor inteligentnie wykreował całą tę historię, jednocześnie przemycając wiedzę o warzywach i zdrowym odżywianiu. Klimat „dorosłego” kryminału przełożył na język dziecka, nie tracąc przy tym na jakości. Jestem pewna, że każdy mały czytelnik jeszcze nie raz z przyjemnością powróci do Jarzynowa i jego sympatycznych mieszkańców. 

MOJA OCENA:  10/10

WYDAWNICTWO:  Wydawnictwo Literackie
DATA  WYDANIA: 23 maja 2018r.
LICZBA STRON: 190


pozdrawiam
Kasia J

2 komentarze:

  1. Ogólnie strasznie śmieszna książka, tak mi się wydaje :D
    Przeczytałam opis i kisłam (jak ogórki xD), ale coś czuję, że to zwyczajnie nie dla mnie, ale okrutnie się cieszę, że tak Ci się podobała :D
    Pozdrawiam :)
    Niekulturalna Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, zadziwiająco śmieszna ;) można się przy niej poczuć jak dziecko ;)
      Pozdrawiam :)

      Usuń

Jestem niezmiernie wdzięczna, że zechcieliście tu zajrzeć i zostawić po sobie komentarz:)