Współpraca recenzencka

wtorek, 27 września 2022

HRABIA MONTE CHRISTO, Aleksander Dumas, t.2


Nie da się ukryć, że lektura Hrabiego Monte Christo, była dla mnie niełatwą przeprawą. Wynikało to, nie tylko z obszerności tego dzieła, ale również z wielkiej ilości wątków pobocznych, z których trudno mi było, momentami, wysupłać ten główny. Jednak historia Edmunda Dantesa, jego przemiana i związane z tym emocje sprawiają, że zdecydowanie było warto zmierzyć się z tym klasykiem.

Drugi tom powieści obnaża prawdziwe oblicze Hrabiego Monte Christo. Pałając rządzą zemsty, niszczy wszystko na swojej drodze, by pomścić swoje życie, plany, które nigdy się nie ziściły. Aleksander Dumas precyzyjne tka swoją fabułę, prowadząc czytelnika przez meandry losów głównego bohatera. Tworzy powieść, która zapada w pamięć na lata i choć z pewnością po jakimś czasie, trudno odtworzyć wydarzenia, jakie opisuje, to nie da się zapomnieć emocji, które budzi.  

MOJA OCENA: 8/10

 

WYDAWNICTWO: Wydawnictwo MG

LICZBA STRON: 624

DATA WYDANIA:  28 września 2022r.

TOM:  II

 

pozdrawiam

Kasia J. 

1 komentarz:

  1. Musiałabym zacząć od pierwszej części, bo jeszcze jej nie czytałam. Nie wykluczam, że tak zrobię.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam w moje skromne blogowe progi.

    OdpowiedzUsuń

Jestem niezmiernie wdzięczna, że zechcieliście tu zajrzeć i zostawić po sobie komentarz:)