Współpraca recenzencka

środa, 23 maja 2018

KŁOPOTY MNIE KOCHAJĄ, Joanna Szarańska



Są takie dni, gdy chcę po prostu odpocząć, odciąć się od wszystkiego i poczytać coś, co nie przytłoczy mnie emocjonalnie. Decyduję się wtedy na sprawdzone sposoby poprawy humoru, a jednym z nich są dla mnie książki Joanny Szarańskiej. Sięgając po Kłopoty mnie kochają byłam ciekawa, jak w roli rozweselacza sprawdzi się bohaterka nowej serii, ale w głębi duszy czułam, że się nie zawiodę. ;) 

Zojka marzy, by dostać pracę w redakcji jakiejś gazety, jednak jak do tej pory los jej nie sprzyjał. Wyjeżdża więc z Krakowa w odwiedziny w rodzinne strony i początkowo nic nie wskazuje na pechowy obrót sytuacji. Jednak Zojkę kochają kłopoty i znalezienie osobliwego dowodu zbrodni w cieście z kremem, to dopiero początek jej perypetii…:). 


Cudownie bawiłam się czytając tę książkę. Jest ona nie tylko pełna ciepła, ciętego humoru, ale ma również świetnie zarysowaną zagadkę kryminalną. Genialną postacią jest według mnie babcia Zojki – urocza staruszka z charakterem. ;) Ogromnie chciałabym kiedyś przejechać się pociągiem w stronę Wadowic i wypatrzyć przez okno jej domek na wzgórzu. :) 

Kłopoty mnie kochają to książka, która sprawi, że uśmiechniecie się nawet w gorszy dzień. Nie będą to histeryczne wybuchy śmiechu, ale raczej permanentne uczucie radości. We mnie obudziła chęć zanurzenia się w kręte drogi okolic Wadowic, które Joanna Szarańska opisuje tak pięknie. 

MOJA OCENA:  8/10

WYDAWNICTWO:  Czwarta Strona
TOM : 1
DATA  WYDANIA: 31 stycznia 2018r.
LICZBA STRON: 303


Pozdrawiam
Kasia J.




4 komentarze:

  1. Najczęściej sięgam po po dramaty i wyciskacze łez ale od czasu do czasu po prostu MUSZĘ przeczytać coś lekkiego i wesołego:-) Dzięki za polecenie, będę pamiętała o tej książce:-)
    Pozdrawiam
    Patka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że książka przypadnie ci do gustu i poprawi ci humor. :)

      Usuń
  2. Mi ostatnio humor poprawiała "Strażniczka miodu i pszczół" :) Naprawdę fajna książka, więc polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta książka dotarła do mnie w zeszłym tygodniu, więc cieszę się, że niebawem, będę się mogła o tym sama przekonać. :)

      Usuń

Jestem niezmiernie wdzięczna, że zechcieliście tu zajrzeć i zostawić po sobie komentarz:)