Współpraca recenzencka

środa, 15 kwietnia 2015

STOSIK SPEŁNIAJĄCY MARZENIA ;)



Wiem, że nie powinnam… I tak, całkiem wyraźnie widzę stosy nieprzeczytanych książek, które na moim biurku zaczynają już przypominać Himalaje… No, ale czy to jest powód, by nie kupować nowych książek?;) I to jeszcze takich, które chodzą za mną już od jakiegoś czasu. Marzenia trzeba spełniać, prawda?;)

Wychodząc z takiego założenia w mojej Mirabelkowej Biblioteczce zamieszkały te oto tytuły:) 



ELEONORA & PARK, Rainbow Rowell

SŁODKO – GORZKIE ŻYCIE, Colleen McCullough

ZAPLĄTANI, Emma Chase


Tyle dobrego naczytałam się o tych książkach na Waszych blogach, że po prostu nie mogłam się im oprzeć. No cóż, kolejne tygodnie będą już pod tym względem naprawdę ubogie, bo trzeba przecież zaoszczędzić coś na Targi Książki w Warszawie. A Wy się wybieracie? Bo ja już nie mogę się doczekać.:))  

Kasia J. 

61 komentarzy:

  1. Ah "Eleonora i Park" <3 uwielbiam :D Mam nadzieję, że tobie również się spodoba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam już tyle dobrego o tej książce, że boję się czy nie mam zbyt dużych oczekiwań wobec niej;) Ale coś czuję, że mi się spodoba:)

      Usuń
  2. Ja również poluję na Zaplątanych i chyba w końcu dzisiaj się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam na eleonorę i park :)

    OdpowiedzUsuń
  4. "Eleonorę & Park" posiada, ale z chęcią przygarnę "Zaplątanych" :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Stosiki rosną:) Na targi się nie wybieram.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach, "Eleonora i Park"! <3 Zakochałam się w tej historii i samym klimacie opowieści. :)
    Też właśnie myślę, że trzeba będzie zacząć odkładać na Targi. Mam nadzieję na upolowanie kilku fajnych pozycji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja obiecuję sobie nie szaleć na Targach, ale różnie to może być;)) Mam nadzieję, że ja również pokocham tę książkę:)

      Usuń
  7. "Eleonora i Park" książka chodzi za mną od długiego czasu i chyba w końcu muszę zakupić:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za mną chodziła już od czasu gdy zobaczyłam ją w zapowiedziach;)

      Usuń
  8. Przeczytałabym Zaplątanych, ale tylko dlatego że tytuł kojarzy mi się z bajką Disneya. A góry nieprzeczytanych książek - wiem coś o tym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z bajką to ma chyba niewiele wspólnego;) chyba że taką dla dorosłych dziewczynek;)

      Usuń
  9. Zaplątanych i Eleonorę i Parka mam w planach, ale książek jeszcze nie mam. Muszę poznać, bo zapowiadają się niesamowite historie. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. "Eleonora i Park" w moim wypadku to ogromna pomyłka i zawód, reszty jeszcze nie czytałam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. hihi :) ja mam taki problem z kupowaniem ciuchów córce :) a gdzie książki kupujesz?

    OdpowiedzUsuń
  12. Polecam książki Chase i Rowell - dzięki tej pierwszej się uśmiałam, a ta druga przyniosła trochę nostalgii :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Słyszałam tylko o "Eleonora&Park", ale to raczej książka nie w moim stylu. Niemniej jednak życzę Ci miłego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Słodko-gorzkie życie zamieszkało również u mnie;) Myślę, że to dobry zakup, tak się "czaiłam" w Biedronce;) I Zaplątani mmmm zazdroszczę :D Oczywiście w pozytywnym znaczeniu tego słowa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w mojej Biedronce nie wypatrzyłam, ale na arosie;) Tez czuję, że to będzie super książka, szczególnie, że uwielbiam "Ptaki ciernistych krzewów tej autorki:)

      Usuń
    2. A wiecie, że spotkamy się na targach wszystkie trzy? ;) Co do książek, czyste i zrozumiałe szaleństwo. Zaplatani są cudni ;)

      Usuń
    3. Aaaaa!:))) Już się nie mogę doczekać naszego spotkania:) Obyśmy się tylko znalazły w tych tłumach;)

      Usuń
    4. Spokojnie, umówimy się jakoś ;)

      Usuń
  15. I dobrze, że uległaś pokusie. Będziesz miała do czytać. Życzę przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) od razu mi lepiej, jak ktoś podziela moje zdanie:)

      Usuń
  16. Ja niestety nie pojadę na Targi do Wawy. Siła wyższa ;)
    Widzę, ze trafili do Ciebie ''Zaplątani''. Uwielbiam tę książkę i mam nadzieję, ze Tobie również przypadnie do gustu. Pozostałych pozycji nie znam, zatem będę czekać niecierpliwie na Twoje recenzje. Życzę miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie czytałam żadnej, najważniejsze że cieszą Ciebie :) - miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie trzy książki są również na mojej liście obowiązkowej, więc chętnie przeczytam Twoje wrażenia o nich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam:) choć za pewne chwilę będą musiały poczekać na swoją kolej;)

      Usuń
  19. "Słodko-gorzkie życie" by Ci ukradła :) Ja w kwietniu nic nie kupuję, oszczędzam przed targami :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super stosik :) Moja kolekcja książek jest także coraz większa, wpadłam w zakupoholizm :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, wiem coś o tym;) zgubny nałóg, ale jaki przyjemny;)

      Usuń
  21. Życzę udanej lektury! :) Zresztą nie muszę, bo te książki dają gwarancję na miło spędzony czas. :-D Czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  22. Owocnej lektur! :) Ja podkradłabym Ci Zaplątanych i Słodko gorzkie życie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zazdroszczę "Eleonory i Parka":) Ja również jestem za tym, by marzenia spełniać, a co!
    Na targi wstępnie się wybieram, ale nie jestem pewna w 100%. Bardzo bym chciała:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam nadzieję, ze ci się jednak uda z Targami:))

    OdpowiedzUsuń
  25. "Słodko-gorzkie życie" też mam i czeka w swojej kolejce. Bardzo podobne książki nam się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jakiś czas temu zauważyłam, że mamy podobny gust książkowy;)

      Usuń
  26. Ah, zazdroszczę, w szczególnosci 'Zaplątanych' :)
    Ksiażek nigdy za wiele Kasiu! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie się z tobą zgadzam - nie ma czegoś takiego, jak za dużo książek;)

      Usuń
  27. Ja, niestety na Targi się nie wybieram, bo Warszawa jest straaaasznie daleko ode mnie, ale za to cuda widzę w nowościach na twojej półce! :)
    "Eleonora i Park" to tak kochana, urocza, romantyczna książka, że naprawdę poprawa nastroju gwarantowana. ;)
    "Zaplątanych" też uwielbiam, chyba nawet bardziej niż E&P, bo to taka seksowna, zakręcona historia, przy której nie da się nie wybuchnąć śmiechem od czasu do czasu. :)
    Miłej lektury!
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że cię nie będzie na targach:(
      Liczę na to, że spędzę przyjemnie czas z tymi książkami:))
      Dziękuję i pozdrawiam:)

      Usuń

Jestem niezmiernie wdzięczna, że zechcieliście tu zajrzeć i zostawić po sobie komentarz:)