Współpraca recenzencka

środa, 1 kwietnia 2015

STOSIK KWIETNIOWY I ZŁOTA MIRABELKA MARCA




Marzec był dla mnie trudny pod względem czytelniczym i w ogóle, jakoś tak brakowało mi energii do wszystkiego. Może to przesilenie wiosenne? Całe szczęście powoli wychodzę z tego stanu i mam nadzieję, że kwiecień okaże się dla mnie łaskawy;)

Przeczytałam  i zrecenzowałam w tym miesiącu 11 książek i 1 książeczkę dla dzieci.

A tak wyglądają moje „wyzwaniowe”  statystyki:
GRUNT TO OKŁADKA – 0
STARE, DOBRE CZASY – 1
OKŁADKOWE LOVE – 3
CZYTAM OPASŁE TOMISKA  - 5
GRA W KOLORY – 5
KIEDYŚ PRZECZYTAM – 3

Wybranie Złotej Mirabelki w marcu, o dziwo, nie przysporzyło mi większych trudności. Ta książka po prostu wybija się na tle innych. A zatem, żeby nie przedłużać:

ZŁOTĄ MIRABELKĘ  w marcu otrzymuje książka:



 Wybrać Złotą Mirabelkę było łatwo, gorzej jednak z decyzją, jakie książki w tym miesiącu przeczytać;) Te, które widzicie poniżej poznam na pewno, a reszta…  to będzie wybór pod wpływem chwili i emocji;) Zostawiam sobie otwartą furtkę, tym bardziej, że kilka książek jest jeszcze w drodze do mnie:)

Spójrzcie zatem na mój marcowy stosik:)


·         WPADKI I WYPADKI JOSEPHINE F. , Mazarine Pingeot
·         KULMINACJE, Janusz L. Wiśniewski
·         MONUMENT 14. ODCIĘCI OD ŚWIATA, Emmy Lybourne
·         SEKRETNE ŻYCIE CEE CEE WILKES, Diane Chamberlain
·         DOM Z WITRAŻEM, Żanna Słoniowska
·         PIERWSZA NA LIŚCIE, Magdalena Witkiewicz

I jak wam się podobają moje plany? Czytaliście coś, polecacie?

Kasia J.

50 komentarzy:

  1. Jak na czas marazmu 11, to naprawdę rewelacyjny wynik, gratuluję!:)
    Ogromnie kusi mnie Słoniowska i Chamberlain - tej akurat nie czytałam, a wręcz za nią przepadam!:) Życzę bogatego w ciekawe lektury i radosnego kwietnia!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)) A dla mnie to będzie pierwsze spotkanie z twórczością Chamberlain:)

      Usuń
  2. 11 książek przeczytanych i to był groszy miesiąc o.O ;D Wiem, wiem każdy ma mniej lub więcej czasu. U mnie w tym miesiącu jest 8 książek przeczytanych i uważam to za duży sukces :) Stos do przeczytania masz ciekawy. Ciekawa jestem jak odbierzesz "Wpadki i wypadki...", bo to jedyna książka, którą czytałam z tego stosiku. Natomiast jestem ciekawa Twojego zdania na temat "Domu z witrażem" bo chodzi za mną ta książka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Porównując do do o wiele krótszego lutego, to nie wypada tak różowo, ale i tak jestem w miarę zadowolona z tych wyników:) Powiem ci, że tego Domu z witrażem trochę się boję, bo takie nagradzane książki różnie się potem odbiera;)Niedługo się za nią zabiorę, zapraszam więc na recenzję:)

      Usuń
  3. Gratuluję przeczytania tylu książek :D Stosik wygląda bardzo ciekawie. Chętnie zapoznam się z twoją opinią na temat tych książek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super stosik:) mam nadzieję, że będzie się dobrze czytać:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyniku ! Nie czytałam "Powiedz wilkom, że jestem w domu", ale bardzo bym chciała :) Widzę, że w planach masz "Pierwsza na liście" - również chcę ją przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa "Pierwszej na liście", bo same pozytywne recenzje czytałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo:) Mam nadzieję, że się nie zawiodę, ale znając Magdalenę Witkiewicz, to mi to nie grozi;)

      Usuń
  7. "Sekretne życie Cee Cee Wilkes" jest cudowna, moja ulubiona wśród powieści Diane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie, wybrałam świetną książkę na pierwsze spotkanie z twórczością tej autorki:)

      Usuń
  8. Patrząc na twoje czytelnicze statystyki, nie widzę żadnego przesilenia wiosennego :) Gratuluję i oby tak dalej. A stosik- super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wynik naprawdę godny pozazdroszczenia. Wielkie gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  10. Diane Chamberlain pisze bardzo dobre obyczajówki, więc jej książkę najchętniej bym Ci podkradła. Życzę miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy ją tak zachwalają, że cieszę się, że poznam w końcu jej twórczość:)

      Usuń
  11. "Sekretne życie..." rewelacyjna, to pierwsza książka D.CH jaka przeczytałam i przepadłam, "Pierwsza na liście" również świetna :) miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To czuję, że ze mną i Diane też tak będzie, bo to pierwsza jej książka, z którą się zapoznam:)Pierwsza na liście kusi mnie od dawna:)

      Usuń
  12. Gratuluję:) Czytałam "Pierwszą na liście" - bardzo fajne, a "Monument 14" wygrałam w konkursie i kilka dni temu do mnie dotarł;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)Gratuluję wygranej:) Monument 14 już trochę wyczekał się na mojej półce;)

      Usuń
  13. Gratuluję osiągniętego wyniku w marcu :) "Pierwszą na liście" szczerze polecam. Na pewno się na niej nie zawiedziesz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Magdalena Witkiewicz, jak narazie nigdy mnie nie zawiodła;)

      Usuń
  14. Twoją złotą mirabelkę mam zamiar przeczytać w najbliższych dniach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podkradłabym Chamberlain i Witkiewicz, oj, podkradłabym! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Och, zazdroszczę ''Monumentu...'', bardzo chciałabym się zabrać za tą serię, ale zawsze brak mi czasu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skąd ja to znam;)) U mnie Monument też już się trochę naczekał na swoją kolej;)

      Usuń
  17. "Powiedz wilkom…" to prześwietna książka, byłam pod wielkim wrażeniem. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. widzę że nie tylko ja dużo czytam :D
    zapraszam do mnie , bo dopiero zaczynam i będzie mi bardzo miło jak skomentujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Niestety nie znam żadnej książki.

    OdpowiedzUsuń
  20. Czytałam jedynie "Monument", który był.. bardzo ciekawym doświadczeniem czytelniczym, ale ogromnie ci zazdroszczę książki Diane Chamberlain! Jestem strasznie ciekawa tej autorki i jej twórczości, także z niecierpliwością wyczekuję na recenzję. :)
    Życzę pozytywnego, udanego kwietnia!
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Mnie ten Monument niezwykle ciekawi, a twórczość Chamberlain już od dawna mnie kusi:)

      Usuń
  21. Świetny wynik i obiecujący stosik. Oby tak dalej! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję wyników :)
    Z Twojego stosiku czytałam tylko "Pierwszą na liście", a najbardziej chcę przeczytać powieść Chamberlain :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:) A za książkę Chamberlain niedługo się zabieram:)

      Usuń
  23. Ojej nic zielonego... za to w marcu miałaś piękny wynik :)
    Jestem ciekawa Twojej opinii "Pierwszej na liście".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, nic zielonego;) Ale będę szukać na półkach i może chociaż jedną znajdę;) A Pierwszej na liście już nie mogę się doczekać.

      Usuń

Jestem niezmiernie wdzięczna, że zechcieliście tu zajrzeć i zostawić po sobie komentarz:)