Współpraca recenzencka

sobota, 9 czerwca 2018

ŻERCA, Katarzyna Berenika Miszczuk



Nie jest łatwo napisać kolejne tomy serii tak, by były jeszcze lepsze niż jej początek, ale Katarzynie Berenice Miszczuk to się ewidentnie udaje. :) Z każdą kolejną częścią widać, jak historia się rozwija, bohaterowie ewoluują, a stworzony przez autorkę świat jest coraz bardziej dopracowany, wręcz idealny. 

W Żercy akcja nie skupia się już na sprawie kwiatu paproci, do głosu dochodzą nowe wątki, jak chociażby tajemnicze morderstwa nadprzyrodzonych istot. Autorka dużo większą uwagę skupia też na relacji pomiędzy Gosią a Mieszkiem, na jaw wychodzą kolejne tajemnice, a zazdrosny Swarożyc zaznacza swoje terytorium. Momentami jest dużo mroczniej niż w poprzednich częściach. Miałam wrażenie, że życie bohaterów jest zagrożone o wiele bardziej, ale to może dlatego, że już zżyłam się z nimi i bardziej się o nich martwiłam. Rytuały i obrzędy rozgrywają się zgodnie z porami roku, na tle rozwijającego się związku Gosi i Mieszka. 

 
Do tej pory, tak naprawdę, nie rozgryzłam jeszcze Swarożyca – czego chce, jakie są jego intencje? Już nie mogę się doczekać kiedy zabiorę się za kolejny tom, bo Żerca kończy się w takim momencie, że emocje dosłownie buzują.  Choć z drugiej strony, chcę tę przyjemność jak najbardziej oddalać w czasie, bo to będzie już niestety finał serii Kwiat Paproci

MOJA OCENA:  10/10

WYDAWNICTWO:  W.A.B.
DATA  WYDANIA: 10 maja 2017r.
LICZBA STRON: 496
SERIA: Kwiat Paproci
TOM: 3

Recenzje poprzednich tomów znajdziecie tutaj :

Pozdrawiam
Kasia J.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jestem niezmiernie wdzięczna, że zechcieliście tu zajrzeć i zostawić po sobie komentarz:)