Współpraca recenzencka

środa, 11 lutego 2015

ENGLISH MATTERS, 50/2015



Jubileuszowy, 50 numer English Matters obfituje w naprawdę interesujące artykuły. 

Już sama okładka zachęca uśmiechniętym zdjęciem pary książęcej i malutkiego Georga. Od tego właśnie artykułu rozpoczęłam czytanie.(Budding royal) Językowo jest on dość trudny, ale warto się pomęczyć, bo zamiera wiele ciekawych informacji na temat księcia Williama, księżnej Kate i całego dworu królewskiego w Wielkiej Brytanii. 



Niezwykle pouczający był też wywiad z pracownicą Departamentu Stanu USA. (About the US Departament of State) Poruszono w nim wiele ważnych tematów obecnych na arenie politycznej i dotyczących stosunków Stanów Zjednoczonych z innymi krajami. 

Wielkim zaskoczeniem był dla mnie artykuł dotyczący Pięćdziesięciu twarzy Greya Grey Uncovered. Dowiedziałam się z niego wielu ciekawych rzeczy na temat tej książki i jej ekranizacji, która w kinach pojawi się w lutym. Dzięki niemu wiem już też, co to jest fanfiction i fandom. :)



Gorąco polecam też artykuł na temat gadżetów wspomagających proces uczenia się.(Making Learning Easier)  Zabawny, przyjemny i niezbyt trudny – w sam raz na leniwe popołudnie.;)

Za możliwość zapoznania się z tym numerem dziękuję Colorful Media.  

Kasia J.

16 komentarzy:

  1. Czytałam, uważam, że to jeden z lepszych numerów :) przynajmniej początkowe artykuły bardzo mi się spodobały

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam przyjemności przeczytać ten numer ani z resztą wszystkie poprzednie, ale zamierzam zainwestować w następny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem już po lekturze tego numeru. Jak zawsze było o czym czytać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, ja też zawsze z przyjemnością czytam to czasopismo:)

      Usuń
  4. Chyba najbardziej by mi się podobał artykuł o rodzinie królewskiej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten numer jest moim wyrzutem sumienia. Kupiłam już dawno, ale jeszcze nie skończyłam :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten numer EM podobał mi się o wiele bardziej, niż poprzedni ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurczę, też chciałabym zapoznać się z tym czasopismem...

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że całkiem nieźle znasz angielski ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbuję nie zapomnieć tego, czego się kiedyś nauczyłam;))

      Usuń

Jestem niezmiernie wdzięczna, że zechcieliście tu zajrzeć i zostawić po sobie komentarz:)