Współpraca recenzencka

poniedziałek, 28 lipca 2014

MISTRZ, KATARZYNA MICHALAK

Nikt, tak jak Katarzyna Michalak nie potrafi mnie zaskoczyć;) Sensacja, dynamiczne zwroty akcji, tajemnica i namiętny romans – i to wszystko w jednej książce! Do tej pory nie mogę wyjść z podziwu, nie mogę otrząsnąć się z szoku…:)

Katarzyna Michalak w Mistrzu zaspokaja potrzeby chyba każdej czytelniczki:) Są tu namiętne sceny miłosnych uniesień podane ze smakiem i wyczuciem; są dynamiczne pościgi, trupy, mafijne porachunki i zabawne dialogi. Każda bohater pojawiający się w powieści ma swój niebanalny charakter, począwszy od mrocznego i zabójczo przystojnego Raula, przez oddanego i poczciwego Pawła, aż do dwóch kobiecych postaci – Soni i Andżeliki. Duet ten, zbudowany na zasadzie przeciwieństw świetnie sprawdził się w powieści, dzięki czemu możemy obserwować cały wachlarz ludzkich zachowań, reakcji, wad i zalet.

Autorka przyzwyczaiła już swoje czytelniczki do ciekawych i niezwykle pięknych miejsc akcji. Tym razem nie jest to jednak mała chatka ukryta wśród lasu, ani przedwojenna willa otoczona różanym ogrodem, ale prawdziwa rezydencja na małej cypryjskiej wysepce. Turkusowe morze, biały, rozgrzany słońcem piasek, oszałamiająca woń kwiatów hibiskusa… Hmm, aż można się rozmarzyć…:)

Mistrz, to lektura z gatunku tych, które, gdy już się zacznie, to ciężko odłożyć na później. Akcja jest tak wartka, a styl pani Michalak tak lekki, że książkę czyta się jednym tchem. Warto więc w te wakacje zarezerwować sobie jedno popołudnie i dać się porwać tej namiętnej, gorącej opowieści:). Polecam tylko zaopatrzyć się w dużą ilość wody z lodem, by ostudzić nieco emocje;):).

·         WYDAWNICTWO : Filia
·         ROK WYDANIA : 2013
·         LICZBA STRON : 310
·   KOMU POLECAM : Oczywiście wszystkim miłośniczkom twórczości Katarzyny Michalak, ale także wszystkim, którzy marzą o gorącym, niebezpiecznym romansie na rajskiej wyspie:).

Kasia J.

14 komentarzy:

  1. I to Cię może zaskoczę, ale tę książkę Michalak uwielbiam, od niej zaczęłam przygodę z autorką i żałuję, że to była jednorazowa przyjemność. Mistrz ma u mnie honorowe miejsce na półce i myślę, że kiedyś do niego wrócę. To super, że Ci się spodobało ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to trochę mnie zaskoczyłaś;) ale po przeczytaniu tej książki wcale się nie dziwię, bo jest naprawdę dobra:)

      Usuń
  2. Tej książki autorki raczej nie mam w planach.

    OdpowiedzUsuń
  3. to raczej nie książka dla mnie... nie mój typ.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś po nią sięgnę, bo jestem ciekawa czy mi się spodoba, choć rzadko sięgam po tego typu literaturę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Proza tej autorki nadal przede mną. Nie wiem od jakiej ksiąkżi zacząć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proponuję ci zacząć od "Bezdomnej" lub "Nadziei". Świetna jest też seria, którą rozpoczyna "Ogród Kamili". Możesz zacząć też od "Mistrza", tylko musisz pamiętać, że nie jest on typową książką w dorobku Katarzyny Michalak. Miłego czytania:)

      Usuń
  6. W niedzielę jak byłam u mojej mamy polecała mi "Czarnego księcia" tej autorki. Zewsząd zalewają mnie pozytywne opinie o jej książkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ponoć to jedna z lepszych książek Michalak. Ja tam nie mam pojęcia. Ciągle mam przed nią opory, ale może się w końcu przełamię i może ta książką będzie właśnie Mistrz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam, że to jedna z lepszych książek Katarzyny Michalak i dobry początek, by zapoznać się z jej twórczością:)

      Usuń

Jestem niezmiernie wdzięczna, że zechcieliście tu zajrzeć i zostawić po sobie komentarz:)