Współpraca recenzencka

środa, 7 stycznia 2015

PODEJMUJĘ WYZWANIE – „KIEDYŚ PRZECZYTAM” :)



Na moich półkach kurzy się coraz więcej książek.  Wszystkie są kochane, wyczekiwane i na wszystkie mam ochotę, ale jak to w życiu bywa… często zapominam jakie cudowności mam tuż pod ręką. ;)

Dzięki wyzwaniu u Angeliki na blogu Lustro Rzeczywistości  - KIEDYŚ PRZECZYTAM, mam okazję przeczytać wszystkie moje zapomniane, odkładane na później książki. :) Dziękuję za motywację:)

A tak prezentuje się mój stos 30 książek, które biorą udział w wyzwaniu:

Wybrałam rozmiar M




   1.      DOM NA SKARPIE, Nora Roberts
   4.      ŻYCIE PI, Yann Martel
   8.      CIERNISTA RÓŻA, Charlotte Link
   11.  CZAS ŻNIW, Samantha Shannon
   12.  WSZYSTKO CO LŚNI, Eleanor Catton
   19.  DRUGIE SPOJRZENIE, Jodi Picoult
   21.  CÓRKA PIEKARZA, Sarah McCoy
   22.  NA WSCHÓD OD EDENU,  John Steinbeck
   27.  JAK U SIEBIE, Izabella Frączyk

Uff, sporo tego;)) Mam nadzieję, ze dam radę i przeczytam wszystkie w tym roku.:)

Zachęcam was do wzięcia udziału w tym wyzwaniu, to świetny sposób na przeczytanie odkładanych na „wieczne nigdy” książek;)). 

PRZECZYTANE KSIĄŻKI :23

POZOSTAŁO :7

Kasia J. 


30 komentarzy:

  1. Życzę powodzenia i również już szykuję swój stosik do tego wyzwania, gdyż coraz więcej nieprzeczytanych i zapomnianych książek gromadzi się na półkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) już jestem ciekawa jak będzie wyglądał twój stosik:)

      Usuń
  2. Powodzenie. Ja na razie mam tylko 3 książki, które chcę dokończyć w tym miesiącu. Nie robię większych planów:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) zazdroszczę ci tej samodyscypliny książkowej;))

      Usuń
  3. "Dom na Skarpie" jest świetny :) Życzę powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile świetnych książek czeka u ciebie w kolejce! Powodzenia w wyzwaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne książki - życzę powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No, no, same świetne tytuły ;). Widzę Link, Picoult, Chamberlain. Będziesz miała co czytać. Ja nie wiem czy się zapisze do tego wyzwania, bo już zapisałam się do kilku, a wolę się zbyt wielu nie podejmować, bo potem nic z tego nie wyjdzie ;).
    Ale życzę Ci powodzenia i mocno trzymam kciuki aby udało C się przeczytać wszystkie zaplanowane książki w tym roku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) ja jakoś w tym roku nazbierałam trochę tych wyzwań i mam nadzieję, że wszystkim podołam:)

      Usuń
  7. Życzę powodzenia, wybrałaś ambitny stos ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. To się nazywa stos! Wiele ciekawych tytułów tutaj masz :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Tobie również życzę powodzenia w wyzwaniu;)

      Usuń
  9. Piękny stos! Trzymam mocno kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę tu same wdzięczne pozycje :)) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Także biorę udział w tym wyzwaniu, tylko że w rozmiarze S :) Z tych książek czytałam serię Monument 14 (świetna akcja) oraz Nigdy Przenigdy (mój ulubiony tom serii TLG). Powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  12. Czytałam "Sekretne życie..." z ta lekturą nie będziesz mieć problemów, czyta się błyskawicznie :) Powodzenia w wyzwaniu, sama mam takich książek dużo, ale jednak nie potrafię jeszcze zdecydować, które chce przeczytać w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Już od dawna jestem ciekawa tej książki i w końcu mam motywację, by ją przeczytać:)

      Usuń
  13. Dziękuję za dobre słowa! M! ojejejej też się nazbierało. jestem ciekawa tych pozycji:
    - życie Pi
    co do reszty to niektóre tytuły znam...obiły się gdzieś.

    POWODZENIA!!!!!!!!!!!!

    Mirabeleczko ;) (uwielbiam to!!! hihi)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i Dom pod lutnia - wlasnie widze ze nie ma , ii tam bywa :)

      Usuń
    2. No jakoś tak zaszalałam z tym stosikiem:) mam nadzieję, że dam radę:) zapraszam na recenzje:)

      Usuń
  14. Jestem bardzo ciekawa książek "Monument 14", "Życie Pi" i "W słusznej sprawie" :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem niezmiernie wdzięczna, że zechcieliście tu zajrzeć i zostawić po sobie komentarz:)