Współpraca recenzencka

wtorek, 9 czerwca 2020

SZCZYTY CHCIWOŚCI, Edyta Świętek



Edyta Świętek jest dla mnie gwarancją niezapomnianej lektury. Obojętnie, czy pisze o powojennej Nowej Hucie, czy Bydgoszczy przełomu lat 80-tych i 90-tych, robi to rewelacyjnie. Jej  sagi są zawsze świetnie osadzone w czasie, dopracowane pod każdym względem i wypełnione barwnymi postaciami. Tak właśnie jest z Grzechami młodości, serią, której czwarty tom właśnie trafił na księgarniane półki. 

W Szczytach chciwości Edyta Świętek przenosi nas do Bydgoszczy lat 80-tych i 90-tych. Spotykamy tam znanych bohaterów, obserwujemy podejmowane przez nich wyzwania, uczestniczymy w zapoznawaniu się z nowym ustrojem i wyczekiwaną wolnością. Edyta Świętek tworzy wspaniale zarysowane postacie, które kocha się i nienawidzi, o czym wie każdy, kto na kartach tej sagi poznał Mirellę. ;) Rodzina Trzeciaków przeżywa kolejne wzloty i upadki, a autorka serwuje nam tyle zwrotów akcji, że nie trudno o palpitacje serca. 


Jeżeli lubicie barwne, wielopokoleniowe sagi, to seria Grzechy młodości, koniecznie musi się znaleźć na waszej czytelniczej liście marzeń. Pełnokrwiste postacie, malowniczy i przystępny styl autorki, oraz mnóstwo emocji i tajemnic, zapewni wam wiele godzin wspaniałej rozrywki, uśmiechu, ale i łez. Wzbudzi w was nieodkryte morze emocji i refleksji nad tym, co w życiu najważniejsze.

MOJA OCENA: 9 /10

WYDAWNICTWO: Replika
DATA  WYDANIA: 9  czerwca 2020r.
LICZBA STRON: 448


Pozdrawiam
Kasia J.

4 komentarze:

  1. Chętnie przeczytam, to książka dla mnie. Muszę nadrobić, bo dawno nie sięgałam po książki autorki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wciąż nie znam książek autorki, ale wydaje się, że mają szansę przypaść mi do gustu, więc może się to zmieni kiedyś...

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam książek tej Pani, a widzę, że to chyba moje klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Książka już czeka na mojej półce, więc na pewno będzie czytana. 😊

    OdpowiedzUsuń

Jestem niezmiernie wdzięczna, że zechcieliście tu zajrzeć i zostawić po sobie komentarz:)