Współpraca recenzencka

piątek, 23 marca 2018

PRETTY HAPPY, Kate Hudson



W mojej biblioteczce nie znajdziecie zbyt wielu poradników, można by nawet powiedzieć, że nie ma ich tu prawie wcale. Powód jest bardzo prozaiczny, ja po prostu nie przepadam za takimi książkami i jeśli już decyduję się coś takiego przeczytać i zatrzymać na półce, musi mieć w sobie to coś. ;) Do Pretty Happy przyciągnęło mnie przed wszystkim nazwisko autorki, którą bardzo lubię i cenię jako aktorkę i chciałam ją bliżej poznać, przekonać się jaka jest w życiu prywatnym i jakimi zasadami się kieruje. 

Główną myślą wszystkich zasad stosowanych przez Kate Hudson jest wsłuchiwanie się w siebie, swoje ciało i pragnienia. Hołduje ona holistycznemu podejściu do człowieka, tak by nie pominąć wszystkich aspektów życia. Zdrowe ciało, to też zdrowy duch i czyste myśli. Kate Hudson podkreśla to, jak ważny jest związek człowieka z naturą. Na podstawie własnych doświadczeń udziela porad dotyczących zdrowego, mądrego odżywiania, aktywności fizycznej, medytacji. Wszystko to ma doprowadzić do życia w zgodzie ze sobą, swoim ciałem i intuicją, bo to daje poczucie pełnego szczęścia. 


Pretty Happy to przepięknie wydana książka, która zaskoczyła mnie swoją mądrością. Nie podejrzewałam, że tak wiele porad Kate Hudson trafi prosto w mój sposób myślenia. Oczywiście, całkowite podporządkowanie życia takiemu wsłuchiwaniu się w siebie nie jest dla mnie czymś osiągalnym, ale z chęcią zastosuję kilka jej pomysłów. Podoba mi się ta moda na slow life, na niepoddawanie się wyścigowi szczurów, chociaż zrezygnowanie z takich aktywności, też nie jest dla mnie. Trzeba chyba znaleźć złoty środek w tym wszystkim, a książka Kate Hudson z pewnością może nam w tym pomóc.

MOJA OCENA:  7/10

WYDAWNICTWO:  Wydawnictwo Kobiece
DATA  WYDANIA: 23 lutego 2018r
LICZBA STRON: 256
pozdrawiam
Kasia J

4 komentarze:

Jestem niezmiernie wdzięczna, że zechcieliście tu zajrzeć i zostawić po sobie komentarz:)