Współpraca recenzencka

sobota, 11 sierpnia 2018

ZAMIEŃ CHEMIĘ NA ENERGIĘ. ZDROWIE I SIŁA NA WYNOS, Julita Bator



Wpadła mi ostatnio w ręce bardzo ciekawa książka kucharska. Na początku stwarza dość niepozorne wrażenie, chociaż jej nieduży rozmiar staje się atutem, gdy półki pękają w szwach. ;) Julita Bator, autorka niezwykle popularnej książki Zamień chemię na jedzenie, tym razem proponuje nam mnóstwo przepisów na zdrowe przekąski, dania które możemy zabrać ze sobą do pracy, do szkoły, czy na wycieczkę. 

Napisałam, że jest to książka kucharska, ale tak naprawdę ta książka to coś więcej. To mini kompendium wiedzy na temat zdrowego odżywiania, tego, jakie produkty wybierać oraz w jaki sposób je wykorzystywać. Julita Bator oprócz przekąsek na słodko i na wytrawnie, daje nam też przepisy na zdrowe koktajle oraz półprodukty, które można wykorzystać w trakcie przygotowywania  dań. Każdy przepis zawiera informacje o wartościach odżywczych, a autorka dzieli się też z nami różnymi ciekawostkami, dotyczącymi na przykład tego, gdzie najlepiej kupować zdrowe składniki oraz jaką przekąskę najbardziej lubi jej mąż. 


Książka Julity Bator zrobiła na mnie bardzo pozytywne wrażenie. Przeglądam ją od kilku dni i już nie mogę się doczekać, kiedy będę miała chwilkę czasu, by przetestować kilka przepisów. Szczególnie kuszą mnie te na słodko, ale takie, na przykład paszteciki z humusu też brzmią przepysznie. :)

MOJA OCENA:  7/10

WYDAWNICTWO: Znak
DATA  WYDANIA: 1 sierpnia 2018r.
LICZBA STRON: 203


Pozdrawiam
Kasia J.



1 komentarz:

  1. Myślałam, że to książka nie dla mnie, bo nie gotuje, ani nie działam w kuchni, ale to zdanie : To mini kompendium wiedzy na temat zdrowego odżywiania, tego, jakie produkty wybierać oraz w jaki sposób je wykorzystywać każe mi się zastanowić czy jej chociaż nie przejrzeć jeśli nadarzy się okazja. A już na pewno znam kogoś komu mogę ją polecić.

    OdpowiedzUsuń

Jestem niezmiernie wdzięczna, że zechcieliście tu zajrzeć i zostawić po sobie komentarz:)