Współpraca recenzencka

sobota, 9 stycznia 2016

KIEDYŚ PRZECZYTAM 2016 – mój stosik :)



Ubiegłoroczna edycja wyzwania u Angeliki z Lustra Rzeczywistości bardzo mnie zmotywowała do sięgania po książki, które już od dawna czekają na moich półkach. I choć nie udało mi się zakończyć go z sukcesem (zabrakło mi naprawdę niewiele), w tym roku także postanowiłam zmierzyć się ze swoim stosikiem. ;). 

Ta edycja wydaje mi się znacznie łatwiejsza, bo stos ma liczyć zaledwie 12 książek (można go oczywiście ponawiać). Miałam niemały problem z wyborem tylko kilkunastu książek, ale po chwili namysłu zdecydowałam się na takie oto lektury: 



2.     WRÓĆ, JEŚLI PAMIĘTASZ, Gayle Forman
3.     MONUMENT 14, WŚCIEKŁY WIATR, Emmy Laybourne
4.     DRUGIE SPOJRZENIE, Jodi Picoult
5.     MAYBE SOMEDAY, Colleen Hoover
7.     W OBCYM DOMU, Sabina Waszut
8.     ROZDROŻA, Sabina Waszut
9.     WIEDZIAŁAM, ŻE TAK BĘDZIE, Kasia Pisarska
10.   CENTRAL PARK, Guillaume Musso
11.     PO PROSTU BĄDŹ, Magdalena Witkiewicz
12. STULECIE WINNYCH, CI KTÓRZY PRZEŻYLI, Ałbena Grabowska

Mam nadzieję, że tym razem uda mi się szybko rozprawić z tym stosikiem i to nie będzie moje ostatnie słowo w tym wyzwaniu. ;)

A jeśli macie ochotę się przyłączyć i również wziąć udział w wyzwaniu Kiedyś przeczytam zapraszam TUTAJ. :)

Kasia J.

31 komentarzy:

  1. Akurat w wyzwaniu nie biorę udziału, ale wyciągnęłam z półki 12 książek, które zamierzam przeczytać w 2016 roku :) Nie czytałam nic z Twojej listy, ale mam na półce "Piątą falę", którą też planuję przeczytać.

    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie tobie też życzę, by udało ci się tę dwunastkę przeczytać w tym roku. :)

      Usuń
  2. Same cienkie pozycje, dasz radę :) Rozdroża są super, Stulecie też, a już o Po prostu bądź nie wspomnę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Az takie cienkie nie są. ;) Piąta Fala ma z 500 stron. :)
      Jestem pewna, że tym razem dam radę. :)

      Usuń
  3. Central Park bardzo mi się podobało. A obecnie czytam Po prostu bądź ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że mi też przypadnie do gustu. :) To będzie moje pierwsze spotkanie z Musso.

      Usuń
  4. O, a ja właśnie zaczęłam Stulecie winnych! Maybe someday gorąco polecam, natomiast Piąta fala mnie rozczarowała :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozczarowała? oj to szkoda, bo ja właśnie ją czytam i jak narazie jestem zachwycona.

      Usuń
  5. Żadnej z nich nie czytałam. :o Powodzenia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. "Stulecie Winnych" mam w planach (-: Z tego stosu czytałam tylko "Białe róże dla Matyldy" i "Po prostu bądź" (-:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle się już naczytałam zachwytów o tych książkach, że cieszę się, że w końcu sama się przekonam, jak to z nimi jest. :)

      Usuń
  7. Tytuły zapowiadają się ciekawie, życzę powodzenia.Sama również muszę się w końcu zabrać za "Stulecie winnych" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      U mnie cała ta trylogia już się trochę naczekała. ;)

      Usuń
  8. 4 powieści z Twojej listy za mną! :D
    Serdeczne powodzenia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia!
    Nr 2 czytałam i się rozczarowałam zaś 11 czytałam i jest świetna :)
    Nr 1 też mam w planach na ten rok, podobnie jak 9 :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę same świetne lektury, zatem życzę powodzenia i czekam cierpliwie na recenzje! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na pewno się uda i masę innych ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. "Maybe Someday" i Colleen Hoover - strasznie lubię jej książki ;)

    OdpowiedzUsuń

Jestem niezmiernie wdzięczna, że zechcieliście tu zajrzeć i zostawić po sobie komentarz:)