Współpraca recenzencka

poniedziałek, 20 listopada 2017

NOWE KSIĄŻKI W BIBLIOTECZCE :)



Dziś przychodzę do Was z szybkim, niewielkim, ale bardzo ciekawym stosikiem książek – nowości w Mirabelkowej Biblioteczce. :)

1. KUCHENNY KREDENS. POLSKA KUCHNIA PRZEDWOJENNA, Monika Śmigielska – od wydawnictwa Znak

2.      DAMY POLSKIEGO IMPERIUM, Kamil Janicki – od wydawnictwa Znak Horyzont (moją recenzję możecie znaleźć TUTAJ)


3.      SEKRETY ZWIERZĄT, Fleur Daugey – od Wydawnictwa Literackiego (recenzja TUTAJ)

4.   PSIEGO NAJLEPSZEGO, W. Bruce Cameron – od Business and Culture (recenzja TUTAJ)


5.      ZIMOWY WIATR NA TWOJEJ TWARZY, Carla Montero


6.      POMIĘDZY NAMI GÓRY, Charles Martin


7.      DRZEWA SZUMIĄCE NADZIEJĄ, Edyta Świętek, t.3



Część z tych lektur już za mną, kilka jeszcze przede mną. :) I powiem Wam, że to nie koniec książkowych nowości na ten rok. ;)

Mam ogromną ochotę przeczytać teraz jakąś typowo świąteczną powieść.
Może coś mi polecicie? :)

Zapraszam Was też na mój Instagram - tam znajdziecie aktualne informacje, co teraz czytam, jakie książki docierają do Mirabelkowej Biblioteczki oraz mnóstwo książkowych zdjęć. :)


P.S.: Dziś spadł u mnie pierwszy śnieg, więc te śnieżynki ze zdjęcia idealnie się tu wpasowały. ;)

Pozdrawiam
Kasia J.

8 komentarzy:

Jestem niezmiernie wdzięczna, że zechcieliście tu zajrzeć i zostawić po sobie komentarz:)