Współpraca recenzencka

środa, 18 października 2017

TROCHĘ SIĘ WAM POCHWALĘ…;)



Rzadko biorę udział w konkursach, a jeszcze rzadziej się zdarza, że coś w nich wygrywam. ;) Tym razem jednak moja recenzja została doceniona w drugiej edycji konkursu organizowanego przez wydawnictwo Znak Litera Nova – Krytyka Nova.

Główną nagrodą był miesięczny staż w wydawnictwie, a mi udało się zdobyć drugie miejsce i ten oto wspaniały komplet książek z serii proza.pl :)


Jestem naprawdę przeszczęśliwa z takiej wygranej, bo wiele z tych książek było na mojej czytelniczej liście marzeń. :) Znacie którąś z nich? Od czego powinnam zacząć?


A to link do recenzji książki, dzięki której udało mi się zdobyć drugie miejsce w konkursie Krytyka Nova:

16 komentarzy:

  1. Gratuluje :) Takie wygrane poprawiają samopoczucie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje!
    Nie znam żadnej z tych książek...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Postaram się coś o nich napisać, gdy już którąś z nich przeczytam. :)

      Usuń
  3. Gratki. Co do książek, to na pierwszy rzut oka, chyba nawet o nich nie słyszałam... Możesz kiedyś jakieś minirecenzje dołączyć ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Jak już sama którąś z nich poznam, to na pewno coś o nich opowiem. :)

      Usuń
  4. Nagroda w pełni zasłużona:) Gratuluję:)
    kocieczytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! Przeczytałam wygraną recenzję i jest godna nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję! Oby więcej takich sukcesów!
    Pozdrawiam :)

    os-meus-libros.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jestem niezmiernie wdzięczna, że zechcieliście tu zajrzeć i zostawić po sobie komentarz:)