Współpraca recenzencka

poniedziałek, 9 września 2019

BEST SELER I TAJEMNICA RODU KOKOSÓW, Mikołaj Marcela – przedpremierowo :)



Gdy po raz pierwszy spotkałam Best Selera, urzekł mnie jego niezaprzeczalny wdzięk, niewymuszona odwaga i ogromne poczucie odpowiedzialności za wszystkich mieszkańców Jarzynowa. Z niecierpliwością czekałam na jego kolejne przygody, by móc poznać go jeszcze głębiej. Czułam bowiem, że Best skrywa w sobie jeszcze jakieś sekrety i jak się okazało, miałam rację. ;) Tajemnica rodu Kokosów, nie tylko przedstawia niesamowicie intrygującą historię, ale także pokazuje, że Best Seler ma wrażliwą, ale rządną przygód duszę. 

Tym razem Best Seler i jego wierne towarzyszki Brukselki wybierają się ze specjalną misją do Owocowic. Mają pomóc w odnalezieni zaginionej w tajemniczych okolicznościach Wiórki Kokos – członkini potężnego rodu Kokosów. Odważne Warzywka będą musiały stawić czoła nie tylko groźnemu Antonowi Antonówce, ale i przerażającemu przetworowi. Czy uda im się rozwikłać zagadkę i wrócić do bezpiecznego Jarzynowa?


Jeżeli myślicie, że Best Seler…, to książka dla dzieci, to jesteście w wielkim błędzie. Oczywiście każdy mały czytelnik będzie zachwycony przygodami dzielnych Warzywek i Owoców, ale to właśnie dorosły będzie w stanie odnaleźć i zrozumieć wszystkie odniesienia  i aluzje do kultury, jakie zawarł tu autor. Kolejny raz jestem pod wrażeniem kunsztu i dbałości o szczegóły, jakimi wykazał się Mikołaj Marcela. Książka jest idealnie dopracowana i naprawdę życzyłabym sobie, by na naszym rynku wydawniczym powstawały tylko tak wartościowe książki. Oprócz warstwy rozrywkowej, która opiera się na naprawdę świetnej kryminalnej zagadce, mamy tu bowiem do czynienia także z aspektem edukacyjnym. W zabawny, niewymuszony sposób czytelnicy dowiadują się wiele na temat warzyw, owoców i zdrowego żywienia. Już nie mogę się doczekać kolejnych przygód Best Selera i tego, co tam jeszcze Mikołaj Marcela wymyśli. ;) 

MOJA OCENA:  10/10

WYDAWNICTWO:  Wydawnictwo Literackie
DATA  WYDANIA:  25 września 2019r.
LICZBA STRON: 198
TOM: 2

Pozdrawiam
Kasia J.

1 komentarz:

Jestem niezmiernie wdzięczna, że zechcieliście tu zajrzeć i zostawić po sobie komentarz:)