Współpraca recenzencka

środa, 13 września 2017

STOSIK NOWOŚCI :)




Wrzesień obfituje w nowości wydawnicze, ale o dziwo i wakacje nie były pod tym względem ubogie. Nazbierało mi się więc kilka takich pozycji, które koniecznie chcę mieć, choć gdyby nie ograniczenia budżetowe pewnie byłoby ich o wiele więcej. ;) Całe szczęście połowa tego stosu należy do mojej siostry i dzięki temu mogę choć troszkę uspokoić swoje sumienie, bo jej książki i tak wcześniej, czy później przeczytam. :)


·        
           ŚWIATŁO NIE MOŻE ZGASNĄĆ, Diane Chamberlain
·         SZEPTUCHA, Katarzyna Berenika Miszczuk
·         ŚWIATŁO, KTÓRE UTRACILIŚMY, Jill Santopolo
·         SAGA POLSKA. DWÓR W CZARTOROWICZACH, Monika Rzepiela
·         BEZ SZANS, Mia Sheridan
·         CZEKAM NA CIEBIE, Lisa Scottoline
·         WE WSPÓLNYM RYTMIE, Jojo Moyes
·         BAD MOMMY, Tarryn Fisher

Ostatnio dotarło do mnie też kilka egzemplarzy recenzyjnych, których jestem ogromnie ciekawa:


·         DZIEŃ CZWARTY, Sarah Lotz
– od wydawnictwa Akurat i Business and Culture
·         KSIĘGA NOCNYCH KOBIET, Marlon James
– od Wydawnictwa Literackiego
·         BŁĘKITNE SNY, Katarzyna Michalak
– od wydawnictwa Znak oraz autorki


No i od czego by tu zacząć? ;)

Pozdrawiam
Kasia J.

22 komentarze:

  1. Miłej lektury. Zaczni od książki Chamberlain.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam żadnej z tych książek, ale "Szeptuchę", "We wspólnym rytmie", "Bad Mommy" i "Bez szans" mam w planach! :-)
    Pozdrawiam!

    W krainie absurdu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie mam nadzieję,że i tobie uda się niedługo te książki dorwać. ;)

      Usuń
  3. Faktycznie masz trudni orzech do zgryzienia. Na stosach same smakowite literackie kąski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ile jeszcze zaległości na półkach poza tymi nowościami ;) Ale książek nigdy za wiele. ;)

      Usuń
  4. "Dzień czwarty" także mam. Udanej lektury.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Niedługo chyba się za tę książkę zabiorę :)

      Usuń
  5. Bardzo chce przeczytac tak wiele nowości.....ale kiedy??? Moja siostra zachwala Szeptuchę, ja czekam az znajdę czas na Czerwien jarzębin i Błękitne sny...ach, doba za krótka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam ten sam problem :( Narazie spoglądam tylko na te stosy, bo ostatnio mam czas przeczytać zaledwie kilka stron dziennie. Ale to nic, książki nie uciekną ;)

      Usuń
  6. Szykuje się zaczytana jesień! Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam jedynie "Bez szans" :) A finalny tom Michalak jeszcze czeka :) Poza tym nic nie znam, choć Chamberlain to wciąż mój wyrzut sumienia... tyle, że doba nie chce się rozciągnąć...
    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj niestety, też bym chętnie dodała chociaż z godzinkę na czytanie. ;)

      Usuń
  8. Stos bardzo duży,a książki mogą być całkiem ciekawe.
    Miłego czytania.
    Serdecznie pozdrawiam.
    www.nacpana-ksiazkami.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślałam, że w wakacje spokojnie nadrobię zaległości, ale nie wyszło. :P
    Czytałam "Dzień czwarty". Całkiem niezłe, choć liczyłam na coś lepszego. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie się zabieram za tę książkę i mimo wszystko liczę, na duże emocje. ;)

      Usuń
  10. Świetne nowości, widzę, że w pierwszym stosiku roi się od "świateł" :D żadna z tych książek nie należy (jeszcze!) do mojej listy do przeczytania, ale ciekawi mnie jak wypadną w Twoich oczach :D

    Pozdrawiam !

    Cass z Cozy Universe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też to zauważyłam, gdy pisałam ten post. ;) A na półce mam tez Światło, którego nie widać. ;)
      Zapraszam na recenzje - Dzień czwarty, właśnie czytam :)

      Usuń

Jestem niezmiernie wdzięczna, że zechcieliście tu zajrzeć i zostawić po sobie komentarz:)