Współpraca recenzencka

sobota, 26 sierpnia 2017

HUMMUSY I PASTY, Konrad Budzyk



Lubię gotować, ale w tym procesie rzadko sięgam po typowe książki kulinarne. Korzystam raczej ze sprawdzonych przepisów mojej mamy, czy babci, lub tych znalezionych gdzieś na blogach, czy podejrzanych w telewizji. Książki kucharskie uwielbiam jednak oglądać, dotykać, zachwycać się pięknymi fotografiami. W przypadku tej książki doszło do pewnego połączenia – napisał ją bloger, więc mam ochotę sprawdzić przepisy, które naprawdę inspirują, ale mam też chęć ją przeglądać i przeglądać bez końca. ;)


Książka Konrada Budzyka, znanego z bloga www.blendman.pl, od pierwszego wejrzenia sprawia wrażenie niezwykle przemyślanej pozycji, zaczynając od konkretnego tytułu, poprzez historię, pomocne porady, smakowite zdjęcia, aż po samo sedno, czyli przepisy. Otrzymujemy tu niemal kompendium wiedzy na temat humusów, wszelkiego rodzaju past i smarowideł, oczywiście w wersji wegańskiej. Nawet sobie nie zdawałam sprawy, jakie rzeczy można stworzyć opierając się tylko na produktach pochodzenia roślinnego. Każdy przepis znajduje się na oddzielnej stronie, opatrzony jest przepiękną fotografią, jest przejrzysty i co ważne – prosty w realizacji. 


Moje serce skradł przede wszystkim humus śródziemnomorski i pikantny węgierski, to zdecydowanie moje klimaty. :) Aż ślinka mi cieknie na samą myśl. ;) Polecam Hummusy i pasty wszystkim tym, którzy ochotę na inspirującą przygodę kulinarną i tak jak ja uwielbiają przeglądać książki kucharskie. Ta jest wyjątkowo pięknie wydana i choć nie ma twardej oprawy, zachwyca jakością. :)


WYDAWNICTWO:  Flow Books/ Znak
ROK WYDANIA: 2017
LICZBA STRON: 207


Pozdrawiam
Kasia J.


4 komentarze:

  1. Książka idealna dla mnie, ponieważ od pół roku bazuję na wegańskich przepisach z powodu alergii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko, jestem pewna, że znajdziesz w tej książce wiele inspiracji na wegańskie dania. :) Zerknij też na bloga autora. :)

      Usuń
  2. Świetna propozycja, bo ja zawsze mam kłopot z wymysleniem jakiejś fajnej pasty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ;) to niby takie proste, a czasami potrzeba jakichś podpowiedzi, by dobrze coś ze sobą połączyć :)

      Usuń

Jestem niezmiernie wdzięczna, że zechcieliście tu zajrzeć i zostawić po sobie komentarz:)